2012. szeptember 6., csütörtök

2012. szeptember 5. - 4. nap



1. Az elvégzett tevékenységek, feladatok összefoglalása:

Ma 6:00-kor keltem fel. Megmosakodtam, előszedtem a munkásruhámat, majd lementem reggelizni. Reggelire kávét ittam és két szendvicset ettem. Beszélgettem még egy kicsit az osztálytársammal, ezután felmentem öltözni. Megkezdődött a munka a mai napra is. 8:30-kor kiosztották a feladatokat. Én és az osztálytársam a füstölő alapozását készítettük el, amelynek az alapárkát tegnap ástuk ki. A főnökünk elmondta milyen keverési arányban készítsük el a bedolgozandó betont. 1:3-as arány volt, azaz 1 cement és 3 lapát homok, 1 vödör víz. Háromszori betonkeverés után elég is lett a beton. A talicskával eltoltuk a betont a füstölőig. Tömörítettük, elsimítottuk a tetejét, majd vízszintbe hoztuk. Visszaigazítottuk a téglákat, amiket tegnap méretre vágtunk. Megnézte a mester a munkánkat és megdicsért. Eltakarítottuk a munkahelyszínt, elmostam a szerszámokat. Ezután az előző nap megtisztított poroszsüveg födémet kellett letakarítanom, a betonozás miatt meg kellett tisztítani és felporszívóztam a port. Ma csak fél 1-ig dolgoztunk, mert múzeumba mentünk. Elmentünk ebédelni, várt minket a finom, forró leves. Lementem lezuhanyozni és 13:45-kor indultunk. A helyi közlekedésben busszal, vonattal és villamossal közlekedtünk. A múzeumban a népművészetről néztünk kiállítást. Nagyon érdekes volt a különböző népek ruházatát, kultúráját és szokásait megismerni. Például kínai, hindu és afrikai országok voltak a porondon. Azután még volt 2 óra szabadidőnk. Körülnéztünk a belvárosban ismét. A vasútállomáson találkoztunk 16:20-kot, mert indult a vonatunk. Hazaérkezés után egyből mentünk vacsorázni. A vacsora spagetti volt és epres fagyit is kaptunk. Most a munkanaplót írom.


2. Szerzett tapasztalatok:

Megnéztem, ahogy az osztálytársaim gipszkarton falat bontottak. Természetesen az alap készítése volt a legnagyobb tapasztalat a mai napra, mert még soha nem csináltam ilyet. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése